środa, 10 czerwca 2015

Informacja

Witajcie,
Ogólnie wiem już co tak strasznie sknociłam w moim blogu... dodawałam nie posty, a strony... oh ja głupia. Ale dość już samokrytyki...
Pozostało mi więc jedynie zamieszczać bieżące informację dotyczące opowiadania tak by strona główna nie była paskudnie pusta. :(. Na pewno przy kolejnym opowiadaniu się poprawię i zrobię to jak należy. Teraz jednak za bardzo mi szkoda Waszych komentarzy by od tak zacząć pracę nad nową formą.
Jak widzicie znowu zmienił się szablon, ale już na ten właściwy. Taki pozostanie. Jak wam się podoba? Bo mnie osobiście bardzo. Znowu liczę na to, że przymkniecie oko na mój brak doświadczenia przy prowadzeniu bloga.

Pozdrawiam wszystkich,
Spenc

1 komentarz:

  1. Bardzo wciagajacy blog ;-)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty<3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do komentowania. Nie musisz mi tylko schlebiać. Śmiało krytykuj, jak coś Ci się nie spodoba. Byle konstruktywnie ;) Pamiętaj, że jeden taki komentarz Ciebie kosztuje tylko chwilę, a dla mnie znaczy ogromną ilość radości i motywacji. :)