piątek, 12 czerwca 2015

Nowy początek

Kochani,
Chcę wam jedynie zakomunikować, że jeszcze raz zabieram się za pisanie mojego opowiadania. Dwie osoby uświadomiły mi, że nie jestem z niego wystarczająco zadowolona. Wiem czego w nim brakuję, choć jak teraz na to patrzę to mam wrażenie, że cały czas wiedziałam, ale skutecznie to ignorowała. Po prostu za bardzo pogalopowałam zapominając o kilku ważnych kwestiach. Może nie do końca dobrze zobrazowałam świat bohaterów i ich samych. Nie lubię mieć takich niedociągnięć dlatego zacznę jeszcze raz.
Przepraszam za niedogodności. Liczę na to, że ta mała (lecz jakże istotna) grupa komentujących pozostanie ze mną. Wiem, że to może być trudne dlatego będzie miało to dla mnie ogromną wartość.
Całuję
Spencer

PS. Z bloga znikną wszystkie poprzednie rozdziały po za Prologiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam Cię do komentowania. Nie musisz mi tylko schlebiać. Śmiało krytykuj, jak coś Ci się nie spodoba. Byle konstruktywnie ;) Pamiętaj, że jeden taki komentarz Ciebie kosztuje tylko chwilę, a dla mnie znaczy ogromną ilość radości i motywacji. :)